Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Środki na lepsza pamiec 
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2005, o 20:11
Posty: 230
Post Środki na lepsza pamiec
Niedlugo szkola. Czeka mnie duzo nauki, fakultety z matmy, fizyki, chemii, polskiego, angielskiego i dodatkowo z przedmiotow zawodowych bo jestem w technikum i na koniec procz matury mam egzamin zawodowy. Czy slyszeliscie o jakis srodkach wspomagajacych myslenie, nauke? Nie chodzi mi o jakies narkotyki bo tego brac nie bede nigdy ale moze jakies srodku ziolowe lub cos? Ponoc je sie lecytyne. Bral ktos kiedys cos takiego? Pomagalo Wam to?

_________________
ViValdis


21 sie 2007, o 13:15
Zobacz profil
******

Dołączył(a): 20 sie 2004, o 09:48
Posty: 1084
Lokalizacja: /dev/nul
Post 
Tak, lecytyna 1,2g dziennie ( 1 kapsułka) Po miesiącu brania widać, że człowiek odmulony. Polecam także magnez z wit. B, po kilku tygodniach można zauważyć lepszą koncentrację, brak stresu. Do tego oczywiście witaminki ( jakiś dobry kompleks, koszt ok 20zł na miesiąc ale warto zainwestować) . Kofeinę wręcz odradzam, dostaje się po niej sraczki myślowej i nici z nauki. To samo efedryna.
Piracetam w ilości 600mg dziennie i po miesiącu też można zauważyć zaje*** efekty. Karnityna pomaga odzyskać energię po męczącym dniu ;) a i do głowy lepiej po niej wchodzi.
Polecam także codziennie rano i wieczorem biegać, poprawia krążenie i ukrwienie mózgu w efekcie czego lepiej pracuje. je**** szkołe.


Pozdro


21 sie 2007, o 14:52
Zobacz profil
@MODERATOR
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2006, o 12:53
Posty: 497
Lokalizacja: Pułtusk/Warszawa
Post 
ja jako ze juz 3 miesiace po maturze to powiem ze najwazniejsze jest pozytwne myslenie(ze napewno sie zda i dostanie na studia), wysypianie sie, i podchodzenie do wszystkiego raczej na luzie(jakos to bedzie) :wink: .