Sulik
@MODERATOR
Dołączył(a): 11 cze 2006, o 21:37 Posty: 2580 Lokalizacja: Krakow
|
 ekonomia / marketing
Witam, mam na uczelni wykonac referat na temat : "Podstawy dzialalnosci merketingowej w firmie"
dlatego tez prosil bym o materialy w postaci e-bookow jesli ktos posiada w tej dziedzinie, nie mam niestety spisu podrecznikow od wykladowcy ktore beda mi potrzebne a jedynie wyszukalem w necie ze ponizsze moga sie przydac, wiec jesli ktos ma to co ponizej lub cos innego co moze mi sie przydac to prosze o pomoc
Kotler Ph., Marketing, Wydanie 11, Dom wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2001. (i nowsze).
Altktorn J. (red.), Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2003.
Duliniec E. Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wydawnictwo PWN, Warszawa 1998.
Sznajder A., Euromarketing. Uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej.
Wydawnictwo PWN, Warszawa 1997.
Michalski E., Marketing. Koncepcje - Strategie - Decyzje, Politechnika Koszalińska, tom 1 i 2, Koszalin 2000.
J., Hahn F.E., Skuteczna reklama. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 2000.
Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997.
Kotler Ph., Kotler o marketingu. Jak kreować i opanować rynki. Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
_________________ "Jak zobaczysz błysk nuklearny kucnij i zasłoń się."
|