"Mondre" posty na forum :)

Chats. Luźne forum na każdy temat....

Moderator: #Moderatorzy

Postprzez Front » 18 mar 2007, o 23:20

mr.chemikkko napisał(a):Oczywiście okularów ochronnych nie było. /bo po co??/

:lol: wielki lol :lol: ja nawet jak wode gotuje to okulary ochronne zakladam. :wink:
A kto by pomyslal zeby do obiadu podawac coca-cole :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Front
***
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 20:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez black_coder » 18 mar 2007, o 23:55

Marc n napisał(a):
Xteror napisał(a):Hello, słyszałem o takim czymś jak Elektroliza Związku Chemicznego. Mam pytanie czy można do dużej bateri "przykleić" gwoździe, no chyba że się myle mógłby mi ktos wytłumaczyć jak się robi elektrolize? Wink Z góry dzięki


po tym nasza administracja nie wyrobiła...


Spodziewałem się że wczesniej skończy sie cierpliwosc, ale nie doceniłem Panów Adminów :)

/matey23, dokładnie to ja, ale nicnowego i sativa też łapki swędziały :wink:

nicnowego - nie było mnie 7 miesięcy i jakiś nieswój ciągle jeszcze jestem. normalnie dostałby kopa jak tylko go zobaczyłem
black_coder
***
 
Posty: 179
Dołączył(a): 2 lut 2006, o 21:53

odp.

Postprzez eko osiem[*] » 20 mar 2007, o 01:44

Jeszcze jeden dobry, chodzi o visco :wink:

bitejug napisał(a): Jedyne co mnie smuci, to, że leżący jakąś minutę w wodzie, nie pali się dobrze.


i jak tu ma byc normalnie :cry:
eko.
eko osiem[*]
 

Postprzez Marc n » 23 mar 2007, o 00:18

DK napisał(a): Nie długo zrobię pocisk wypełniony HTMD :D :D :D Oczywiście zrobiony ze śruby M10 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :D :D :D :D :D :D :D :D


czasami mysle ze ten temat jest lepszy od bash.org.pl tylko ze nam textów w takim tempie nie przybywa (na szczęście ... )
Life is brutal, a CTX bardziej...

Obrazek
Avatar użytkownika
Marc n
**
 
Posty: 486
Dołączył(a): 4 sty 2006, o 20:40
Lokalizacja: From Dead Eternity

Postprzez Elmo » 23 mar 2007, o 19:45

A ja jestem dziwny i cytuje samego siebie :lol:
czyli mozna otrzymac 100% roztwor kwasu pruskiego?

:lol: :lol: :lol: Coz... Czlowiek uczy sie cale zycie :wink:
http://gazetaliberty.com/
Avatar użytkownika
Elmo
@MODERATOR
 
Posty: 608
Dołączył(a): 28 lis 2005, o 20:10
Lokalizacja: Kraków

Postprzez $13rg1ej » 23 mar 2007, o 20:03

Royal napisał(a):Witam jestem tu nowy i chciałem sie zapytać czy nie wychodzac z domu moge zrobić sobie mała bombke z składników domowych!! Jeżeli tak to prosze o małego tutka!


:lol:


Elmo napisał(a)::lol: :lol: :lol: Coz... Czlowiek uczy sie cale zycie :wink:


w tym przypadku przez całe krótkie życie :P
Avatar użytkownika
$13rg1ej
@MODERATOR
 
Posty: 497
Dołączył(a): 21 maja 2006, o 12:53
Lokalizacja: Pułtusk/Warszawa

Postprzez Panzerfaust_PL » 23 mar 2007, o 21:16

:lol: :lol: :lol: Coz... Czlowiek uczy sie cale zycie :wink:

a i tak głupi umiera ;)
"Uderzenie kolbą o zlew powoduje jej stłuczenie"
Obrazek
Avatar użytkownika
Panzerfaust_PL
***
 
Posty: 507
Dołączył(a): 19 lis 2005, o 18:48

Postprzez Front » 24 mar 2007, o 11:51

Bystry napisał(a):Masturbuje się :twisted: Pykam Spring/ Mfo


nic dodac nic ujac :lol:

wyklety napisał(a): kwas 'pachnie' (a raczej wędruje przez nozdrza prosto do mózgu ;) ) jak prawdziwy ze szkoły.

:lol: to wystarczy.
kewin512 napisał(a):marn c sa fajne prochy i latwe jak chcesz moge ci podac kilka ktore zrobisz na pewno
kolega nie zrozumiał ironii Marc_n`a
Avatar użytkownika
Front
***
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 20:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jaozyrys » 28 mar 2007, o 21:32

Darkwalker napisał(a):Sposobu na wyhodowanie wirusa choroby, np. grypy.
Skąd wziąć składniki, w jakiej temperaturze się mają rozwijać itp.
(a to do potrzeb własnych)


nuclear napisał(a):hoduj bakterie... zmieszaj odrobine bialka z jajek z cukrem i na szalke pteriego... pomaz tę pozywke pałeczka ktora wycierales publiczna toalete i po kilku godzinach bedziesz mial pierwsze kultury...


Darkwalker napisał(a):Pomysl niezly i banalny, a napisałbyś coś jeszcze o warunkach, w jakich mają być przetrzymywane?


Nikt nie wiedział po co mu to, jakiś terrorysta czy co, a co się okazało ;)

Darkwalker napisał(a):A więc dobrze panie Moderatorze.
Jak się domyślasz, chodzę jeszcze do szkoły.
Mam również praktykę.
A żeby nie iść na praktykę, potrzebuję zwolnienia od lekarza,
a lekarz mi go nie wypisze nie mając ku temu powodów.
Nie mam czasu na czekanie az sie przeziebie albo zaraze od kogos innego.
Przecież napisałem: do potrzeb własnych.


:lol:
Avatar użytkownika
jaozyrys
@MODERATOR
 
Posty: 868
Dołączył(a): 16 sty 2006, o 19:24
Lokalizacja: Opole

Postprzez Misiek » 5 kwi 2007, o 11:14

Bystroza:
...i pisze się Kochana Administracio :D
// podkreślenie moje
Avatar użytkownika
Misiek
 
Posty: 116
Dołączył(a): 8 kwi 2006, o 19:53

Postprzez raymundo » 7 kwi 2007, o 13:58

Turuś napisał(a):Siema, mam pytanie, czy sreberko od czekolady może mi zastąpić folie polietylenową ?, pytam gdyż chce zrobić C2H4 (g) i do tego doświadczenia potrzebuje właśnie spalić folie polietylową.

Nic dodać, nic ująć...

to chyba xterror powrócił
nicnowego
Obrazek
Avatar użytkownika
raymundo
@MODERATOR
 
Posty: 1483
Dołączył(a): 18 lut 2007, o 17:00
Lokalizacja: SRC

Postprzez Front » 10 kwi 2007, o 19:36

...
Ostatnio edytowano 26 lut 2008, o 19:15 przez Front, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Front
***
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 20:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Młody » 10 kwi 2007, o 19:55

Juz tylko w starych publikacjach 20 stopni C :) Teraz 25 :wink:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Temperatura_pokojowa
Pozdro :D
Młody
 
Posty: 132
Dołączył(a): 9 gru 2006, o 23:35

Postprzez Panzerfaust_PL » 10 kwi 2007, o 20:47

front napisał(a):
Turuś napisał(a):W temperaturze pokojowej SO3 jest ciałem stałym ;> (10*C-15*C)


A ja myslalem ze 20*c...


uwaga uwaga! ja z turusiem gadałem na gadu i mu mówiłem ze u mnie w labie temp. "pokojowa" wynosi 10-15*C ale nie wiedziałem że on to na forum wykorzysta :P chodziło o to że w labie gdzie jest dość chłodno SO3 bedzie ciałem stałym
"Uderzenie kolbą o zlew powoduje jej stłuczenie"
Obrazek
Avatar użytkownika
Panzerfaust_PL
***
 
Posty: 507
Dołączył(a): 19 lis 2005, o 18:48

Postprzez Sulik » 10 kwi 2007, o 20:50

Panzerfaust_PL - nastepnym razem uzyj sformuowania: temperatura otoczenia ;], albo temp. pomieszczenia :)

pokojowa jest zarezerwowana i znormalizowana :)
"Jak zobaczysz błysk nuklearny kucnij i zasłoń się."
youtube.com/Sulikczek - czyli moim okiem na retro komputery i konsole
Avatar użytkownika
Sulik
@MODERATOR
 
Posty: 2479
Dołączył(a): 11 cze 2006, o 21:37
Lokalizacja: Krakow

Postprzez Panzerfaust_PL » 10 kwi 2007, o 20:57

torus napisał(a):W temperaturze pokojowej SO3 jest ciałem stałym ;> (10*C-15*C)

A tym duszącym gazem nie może być trójtlenek siarki, gdyż chłopak by już nie żył, ponieważ SO3 pobierał by wode z błon śluzowych tworząc H2SO4 ;P


O żesz w dupę! Pytał czy
01:39:35 Turuś (GG# 8192572)
no ale wracajac do kwasow nietrwalych no a kwas siarkowy (VI) jest trwalty to czemu po podgrzaniu rozklada sie na SO3 i H2O?

01:41:23 Turuś (GG# 8192572)
tutaj masz moderator napisal ze podgrzewajac

01:44:38 Turuś (GG# 8192572)
slyszalem ze SO3 to najgorsze g*wno jakie moze byc

01:45:39 Turuś (GG# 8192572)
no a co jest gorsze SO3 czy CO?

10:49:06 qkurdej (GG #9193894)
SO3 ma gryzący kwaśny zapach w końcu w stanie gazowym też z wodą reaguje a poza tym dymi (tworzy mgłę kwasu)

10:50:16 qkurdej (GG #9193894)
już mówiłem że jak bedzie w stanie gazowym i dostanie sie do układu oddechowego to z wodą z błon śluzowych tworzy H2SO4

O nieżyciu nic nie było. i cóż się dziwić że jego tematy lądują w koszu?

Kolejny lol ale już nie turusia
a tak przy okazji czy daloby sie odpalic odpalic Fe2O3+Al2 za pomoca saletry potasowej z weglem drzewnym lub kamiennym


Pozdro Turuś!
Panzer
"Uderzenie kolbą o zlew powoduje jej stłuczenie"
Obrazek
Avatar użytkownika
Panzerfaust_PL
***
 
Posty: 507
Dołączył(a): 19 lis 2005, o 18:48

Postprzez Panzerfaust_PL » 11 kwi 2007, o 16:49

nie śpimy, lecimy !!

Posiadam w swoich odczynnikach:
- KMnO4 (3x30g)
- Jodyna (taka z apteki)
- Gliceryna
- Nd. Potasu
- H2O2 (3%)
- Dwutlenek manganu

Zrobiłem już:
- Samozapłon (gliceryna + nd. potasu)


Wszyscy w trymiga załapali o co mu chodzi :P co to jest ten nd?
"Uderzenie kolbą o zlew powoduje jej stłuczenie"
Obrazek
Avatar użytkownika
Panzerfaust_PL
***
 
Posty: 507
Dołączył(a): 19 lis 2005, o 18:48

Postprzez blizzard » 11 kwi 2007, o 16:56

Panzerfaust_PL napisał(a):Wszyscy w trymiga załapali o co mu chodzi :P co to jest ten nd?


nitrodupaz potasu 8)

Panzer, ty chyba całymi dniami forum przeczesujesz w poszukiwaniu kwiatków :wink:
Obrazek

Studentem jestem i nikt, kto ma wódkę, nie jest mi obcy.
Avatar użytkownika
blizzard
@MODERATOR
 
Posty: 703
Dołączył(a): 17 sty 2006, o 00:29
Lokalizacja: behind enemy line

Postprzez NBT » 11 kwi 2007, o 21:45

takie średnie

Panzerfaust_PL napisał:
Laughing dobre! metan by świecił Razz haha co ci john do łba szczeliło?
błędne ogniki owszem zdarzają się, ale nie słyszałem żeby płonący metan na zielono świecił.

Chemiczka w szkole, jak mielismy lekcje o metanie mówila, ze to wlasnie palacy sie metan powoduje taki efekt (poprostu skojarzylem fakty Laughing )
Obrazek
Obrazek
NBT
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19 sty 2007, o 10:06
Lokalizacja: Południe Polski, Exeter

Postprzez Panzerfaust_PL » 11 kwi 2007, o 21:48

blizzard napisał(a):
Panzerfaust_PL napisał(a):Wszyscy w trymiga załapali o co mu chodzi :P co to jest ten nd?


nitrodupaz potasu 8)

Panzer, ty chyba całymi dniami forum przeczesujesz w poszukiwaniu kwiatków :wink:


nie ! to nie tak ;) po prostu tak jakoś ostatnio się debili namnożyło ;)
"Uderzenie kolbą o zlew powoduje jej stłuczenie"
Obrazek
Avatar użytkownika
Panzerfaust_PL
***
 
Posty: 507
Dołączył(a): 19 lis 2005, o 18:48

Postprzez raymundo » 11 kwi 2007, o 22:43

Z brainiaca do nas ciągną, chemiczni ignoranci... Módlmy się za nich...
Avatar użytkownika
raymundo
@MODERATOR
 
Posty: 1483
Dołączył(a): 18 lut 2007, o 17:00
Lokalizacja: SRC

Postprzez Front » 11 kwi 2007, o 23:08

admiral napisał(a):2.Czy siarczan megnezu to to samo co magnez i czy mozna zrobić z niego fotobłyska?


:roll: ehh do ksiazek a pozniej do piro....
admiral napisał(a):Zna ktoś przepis na jak zrobić bardzą mocną tak zwaną bombe?
Czy petarda z rurki pcv wystarczy?
Jak sądzicie co to za miesznina
Tutaj cos czego nie powinno byc..cos z kinem


hyh blizzard:
Potrzebujesz, troche NH4HCO3, H2O, koniecznie 100% i jajko z kinder niespodzianki. Wsypujesz, zalewasz, zatykasz, rzucasz, chowasz sie do schronu, oglądasz błysk nuklearny, wychodzisz ze schronu, niczego wokół nie ma, doświadczenie skonczone.
toc akurat post fajny i smieszny z innego tematu ale do tego pasuje jak najbardziej :lol:


Mam problem słyszałem że kret do udrożniania rur w granulkach w połączeniuz wodą wybucha. Czy to prawda jeśli tak to jakie powinny byc proporcje i jak tego ciekawie uzywac

:roll: :roll:
Avatar użytkownika
Front
***
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 20:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Młody » 19 kwi 2007, o 14:22

Malza napisał(a):Jeżeli kupiłem zlewke i probówkę to do jakiej temp. mogęje rozgrać??
Mam palnik spirolowy.


Powiedzmy ze nic nie powiem :wink:
Pozdro
Młody
 
Posty: 132
Dołączył(a): 9 gru 2006, o 23:35

Postprzez Elmo » 20 kwi 2007, o 19:25

się powinien się rozpuścić się


Bawisz sie w Kononowicza Panzer? Ja tez robie duzo powtorek, ale bez przesady :wink:
http://gazetaliberty.com/
Avatar użytkownika
Elmo
@MODERATOR
 
Posty: 608
Dołączył(a): 28 lis 2005, o 20:10
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Panzerfaust_PL » 20 kwi 2007, o 21:50

powiedzmy że się bawię się w kononowicza się .
"Uderzenie kolbą o zlew powoduje jej stłuczenie"
Obrazek
Avatar użytkownika
Panzerfaust_PL
***
 
Posty: 507
Dołączył(a): 19 lis 2005, o 18:48

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pogawędki



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron