SianoPIS-wnioski użytkowników o przyznanie lub zdjęcie

Zmiany, pytania, propozycje itd. - dotyczące Vortalu młodego Chemika oraz forum.

Moderator: #Vortal młodego Chemika

Postprzez Sharker » 15 wrz 2007, o 12:59

gambit napisał(a):Wnioskuje o sianopisa dla użytkownika Sharker
Uzasadnienie: W zastraszającym tempie produkuje posty które kompletnie nic nie wnoszą.


Skoro tak uważasz.................
To zmniejszam produkcję o 99%, może być ??
Sharker
 
Posty: 302
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 12:44

Postprzez DMchemik » 15 wrz 2007, o 18:06

póki co nie popieram nadawania rangi sianopisa dla Chemical_brother, nie ma nawet ostrzeżenia ani nic, a że pyta to dobrze, bo kto pyta nie błądzi, choć fakt faktem, że w google teżby znalazł. Pozatym nie wszyscy będąc w gimnazjum są tak obcykani, że zaraz wiedzą czego i gdzie szukać, bo wiadomo, że musi być cegła po cegle.
Sprzedam wodorotlenek sulfurylu SO2(OH)2, również w postaci r-rów o żądanym stężeniu. Cena do negocjacji.

Obrazek
weź udział:
Avatar użytkownika
DMchemik
*******
 
Posty: 1595
Dołączył(a): 21 cze 2005, o 17:00
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez szalony » 19 wrz 2007, o 22:47

DMchemik napisał(a):póki co nie popieram nadawania rangi sianopisa dla Chemical_brother, nie ma nawet ostrzeżenia ani nic, a że pyta to dobrze, bo kto pyta nie błądzi, choć fakt faktem, że w google teżby znalazł. Pozatym nie wszyscy będąc w gimnazjum są tak obcykani, że zaraz wiedzą czego i gdzie szukać, bo wiadomo, że musi być cegła po cegle.


Faktycznie przyjrzałem się postom, i widzę że teraz się chłopak stara - wycofuję mój wniosek. :)

Natomiast "Młody" - czy ten user napisał kiedyś cokolwiek rzeczowego poza "chill out" ?
Avatar użytkownika
szalony
***
 
Posty: 1087
Dołączył(a): 27 cze 2005, o 20:29

odp.

Postprzez Bystry » 19 wrz 2007, o 22:58

Nom ja też jestem za tym, żeby Młody miał SianoPis'a ... mówiąc w skrócie pieprzy 3 po 3 8)
Bystry
Obrazek
kubatron napisał(a):Mendelejew i jego spolka
Avatar użytkownika
Bystry
 
Posty: 249
Dołączył(a): 3 cze 2006, o 13:18
Lokalizacja: Łódź

Re: odp.

Postprzez Młody » 20 wrz 2007, o 14:12

Bystry napisał(a):Nom ja też jestem za tym, żeby Młody miał SianoPis'a ... mówiąc w skrócie pieprzy 3 po 3 8)
Bystry


Tak ja tez chce (skoro Bystry tak mowi to musi to byc zaszczyt).
Pozdro

EDIT
szalony napisał(a):Natomiast "Młody" - czy ten user napisał kiedyś cokolwiek rzeczowego poza "chill out" ?

Wlasnie to zobaczylem... szalony wez poszukaj to zobaczysz ;/ to nie boli :] no i oczywiscie chill out
Ostatnio edytowano 20 wrz 2007, o 16:22 przez Młody, łącznie edytowano 1 raz
Młody
 
Posty: 132
Dołączył(a): 9 gru 2006, o 23:35

Postprzez Front » 20 wrz 2007, o 14:55

...
Ostatnio edytowano 9 lut 2008, o 11:25 przez Front, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Front
***
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 20:19
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SBKch » 20 wrz 2007, o 16:54

Wnioskuję o nadanie sianoPISa użytkownikowi o nicku: front !!
Nabija on posty zaśmiecając forum wnioskami o sianoPISy dla innych użytkowników !!
:lol:
Avatar użytkownika
SBKch
Zasłużony dla forum
 
Posty: 249
Dołączył(a): 4 mar 2005, o 10:38
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez Nostra » 20 wrz 2007, o 17:47

to ja wnioskuję o nadanie hmmm dla

CU
Blady
DaKo
nicnowego
Eko
matey
sativ


i others :lol: :lol:
Nostra
******
 
Posty: 476
Dołączył(a): 13 mar 2006, o 19:59

Postprzez raymundo » 20 wrz 2007, o 18:00

No jeszcze oprócz CU jest taki jeden nostra od sprzątania.
A DaKo daj spokoj bo on juz itak za wszystko po glowie dostaje.
Czytając ten temat boje sie pisac na forum o.O
Obrazek
Avatar użytkownika
raymundo
@MODERATOR
 
Posty: 1477
Dołączył(a): 18 lut 2007, o 17:00
Lokalizacja: SRC

Postprzez Front » 20 wrz 2007, o 18:06

...
Ostatnio edytowano 9 lut 2008, o 11:24 przez Front, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Front
***
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 20:19
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez raymundo » 20 wrz 2007, o 18:08

SIEBIE zapomniałeś!
ty to dopiero jestes sianopis.
a moze wszystkim dawac sianopisy?

Ale: SecretKiller?
Ostatnio edytowano 20 wrz 2007, o 18:58 przez raymundo, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
raymundo
@MODERATOR
 
Posty: 1477
Dołączył(a): 18 lut 2007, o 17:00
Lokalizacja: SRC

Postprzez Młody » 20 wrz 2007, o 18:23

Froncie a Sulik, DMchemik, Tchemik i inni znani? :wink:

EDIT
Najpierw Ty mi powiedz co ma na celu Twoja wypowiedz?
Ostatnio edytowano 20 wrz 2007, o 19:10 przez Młody, łącznie edytowano 1 raz
Młody
 
Posty: 132
Dołączył(a): 9 gru 2006, o 23:35

Postprzez chemical_brother » 20 wrz 2007, o 18:41

Froncie a Sulik, DMchemik, Tchemik i inni znani? Wink



Młody ostrzegam: podpalę ci to siano !! A poza tym co chcesz od nich skoro nie dorastasz im nawet do pięt? (ja zresztą też... :oops: )
Chemia to nie gra...masz tylko jedno życie;(

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
chemical_brother
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18 mar 2007, o 15:50
Lokalizacja: jeleśnia

Postprzez Młody » 20 wrz 2007, o 20:12

Widze ze chemical_brother jest slepy wiec napisze juz tutaj... A wiec powiedz mi co ma na celu Twoja wypowiedz... Podlizujesz sie? ;/


EDIT (widzisz?)

chemical_brother napisał(a):
Froncie a Sulik, DMchemik, Tchemik i inni znani? Wink



Młody ostrzegam: podpalę ci to siano !! A poza tym co chcesz od nich skoro nie dorastasz im nawet do pięt? (ja zresztą też... :oops: )


A to jak bys nazwal? Chcesz to odp i koniec tematu z mojej strony...
Ostatnio edytowano 20 wrz 2007, o 20:35 przez Młody, łącznie edytowano 1 raz
Młody
 
Posty: 132
Dołączył(a): 9 gru 2006, o 23:35

Postprzez chemical_brother » 20 wrz 2007, o 20:24

Widze ze chemical_brother jest slepy wiec napisze juz tutaj... A wiec powiedz mi co ma na celu Twoja wypowiedz... Podlizujesz sie? ;/


Skończ wreszcie pisać takie bzdety bo to do niczego nie prowadzi !! :wink:
Chemia to nie gra...masz tylko jedno życie;(

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
chemical_brother
 
Posty: 327
Dołączył(a): 18 mar 2007, o 15:50
Lokalizacja: jeleśnia

odp.

Postprzez eko osiem[*] » 20 wrz 2007, o 23:46

Qurna znow sprzatanie , ale sie tow. rozgadalo :szok:
pisać na temat .
eko
eko osiem[*]
 

Postprzez prezes- the inventor » 21 wrz 2007, o 15:59

qrwa qrwa qrwa toz to co Korn przedstawil w swoim teledysku Devolution rzeczywiscie sie dzieje :lol:

Eko musialem to napisac wiec nie ugryz mnie przez przypadek : ]
Avatar użytkownika
prezes- the inventor
**
 
Posty: 420
Dołączył(a): 26 mar 2007, o 19:13
Lokalizacja: [*]

vikuserro

Postprzez Vikuserro » 18 gru 2007, o 19:58

Kryształoman jest ok. Prosiłbym o zdjęcię mu warna.
Avatar użytkownika
Vikuserro
 
Posty: 139
Dołączył(a): 4 paź 2007, o 21:45

Postprzez uszaty43 » 10 lip 2008, o 14:43

wnosze o przyznanie rangi sianopis dla uzytkownika Łomonosow.

wypowiada sie on w sposob conajmniej niekulturalny ,obrazajac przy tym innych uzytkownikow forum.zamiast koncentrowac sie na problemie zawartym w danym temacie szuka on powodow do rozpoczecia wojny slownej z innymi userami oraz w sposob agresywny przekonuje i broni swoich ,,racji,,
uszaty43
 
Posty: 163
Dołączył(a): 23 maja 2007, o 19:33
Lokalizacja: Lublin

Postprzez szalony » 10 lip 2008, o 15:36

Wybacz, ale prędzej można przyznać tą rangę tobie niż jemu :twisted:
Avatar użytkownika
szalony
***
 
Posty: 1087
Dołączył(a): 27 cze 2005, o 20:29

Postprzez blizzard » 10 lip 2008, o 18:24

Łomo jest w porządku, mój kumpel z roku :wink:

Wie co mówi...
Obrazek

Studentem jestem i nikt, kto ma wódkę, nie jest mi obcy.
Avatar użytkownika
blizzard
@MODERATOR
 
Posty: 703
Dołączył(a): 17 sty 2006, o 00:29
Lokalizacja: behind enemy line

Postprzez Achtung » 10 lip 2008, o 19:04

mimo że lubię wódkę Bols, a pidżamy porno nie znoszę to jestem za Szalonym. Blizzard, jeżeli Łomonosow to Twój kolega to poproś by na forum starał się o zachowanie odrobinę bardziej kulturalne. Nie znam go osobiście, ale na forum nieraz mniej lub bardziej denerwuje. Pozdrawiam.
koniec z piro :/
Avatar użytkownika
Achtung
@MODERATOR
 
Posty: 251
Dołączył(a): 30 lis 2006, o 20:07
Lokalizacja: Londyn

Postprzez blizzard » 10 lip 2008, o 19:28

Wiem, już go upomniałem, chodziło mi raczej o zaznaczenie że ma już pewną wiedzę, niekiedy większą niż moja :wink:
Obrazek

Studentem jestem i nikt, kto ma wódkę, nie jest mi obcy.
Avatar użytkownika
blizzard
@MODERATOR
 
Posty: 703
Dołączył(a): 17 sty 2006, o 00:29
Lokalizacja: behind enemy line

Postprzez .arp » 1 sty 2009, o 23:52

Wnoszę o sianopisa dla użytkownika: Młody1993(lol3d)

Ma już 2 ostrzeżenia (dzisiaj się zarejestrował i już ma 2 :o).
Pisze durne posty, wychwala się co to on potrafi... Żenada ;f
Avatar użytkownika
.arp
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6 gru 2008, o 22:14
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Front » 2 sty 2009, o 00:11

Dołączam sie do wniosku.
Obrazek
Avatar użytkownika
Front
***
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 4 cze 2006, o 20:19
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Vortal młodego Chemika - VmC



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość