REGULAMIN FORUM!

Forum Rules. Przeczytaj zanim coś napiszesz!

REGULAMIN FORUM!

Postprzez =MaLuTkI= » 22 cze 2004, o 13:02

<center>Regulamin Pirotechniczno-Chemicznego forum dyskusyjnego</center>

1. Rejestracja i konta

1.1 Prawo do rejestracji na forum ma każda osoba fizyczna.
1.2 Rejestracja na forum oznacza akceptację Regulaminu forum.
1.3 Rejestrowanie wielu kont przez tą samą osobę nie jest dozwolone poza przypadkami, gdy jest to uzgodnione z administracją. W przypadku zarejestrowania dwóch kont z tego samego numeru IP Administracja ma prawo zażądać wyjaśnienia.
1.4 Administracja zastrzega sobie prawo do przekazania osobom trzecim danych podanych przy rejestracji.
1.5 Konta nieużywane przez długi czas mogą zostać usunięte bez uprzedniego zawiadomienia.

2. Prawa i obowiązki użytkownika

2.1 Prawo do czytania forum ma każda osoba fizyczna.
2.2 Prawo do pisania własnych postów oraz zakładania nowych tematów ma każda osoba fizyczna, pod warunkiem rejestracji na forum.
2.3 Każdy użytkownik forum jest zobowiązany do przestrzegania następujących zasad:
2.3.1 Zakaz umieszczania reklam i ofert kupna/sprzedaży poza wyznaczonym do tego działem
2.3.2 Zakaz pisania postów bezsensownych lub pustych
2.3.3 Zakaz pisania postów dotyczących wytwarzania i użytkowania środków odurzających
2.3.4 Zakaz umieszczania informacji dotyczących konstrukcji i użycia przedmiotów i urządzeń mających na celu umyślne zabicie ludzi lub zniszczenie mienia
2.3.5 Zakaz umieszczania informacji związanych z terroryzmem lub przestępczością.
2.3.6 Zakaz umieszczania postów o obraźliwej lub nieprzyzwoitej treści, szczególnie na tle rasowym, narodowym i religijnym
2.3.7 Zakaz umieszczania informacji na temat przygotowania i wykorzystania chemicznie jednorodnych materiałów wybuchowych, mieszanin zawierających takie materiały oraz mieszanin na bazie azotanu amonu i bogatymi w tlen związkami chlorowców poza przeznaczonymi do tego komnatami
2.4 Każdy użytkownik powinien stosować się do następujących zasad:
2.4.1 Nie pisać postów nie wnoszących nic do tematu
2.4.2 Nie ponawiać tematu poruszonego już wcześniej na forum
2.4.3 Pisać posty komunikatywne, zgodne z ogólnie przyjętymi zasadami ortografii i gramatyki
2.4.4 Nie zakładać niepotrzebnie nowych tematów
2.4.5 Nie nadużywać wulgaryzmów
2.4.6 Nie umieszczać bezpośrednio na forum obrazków o rozdzielczości powyżej 800x600 lub długich ciągów znaków, które rozciągają widok tematu (np. bardzo długich odnośników - zamiast tego należy użyć BBCode'u - znacznik url)
2.5 Prawo do usuwania postów innych użytkowników, dzielenia, przenoszenia, zamykania i usuwania tematów mają wyłącznie moderatorzy w przydzielonych im działach oraz administracja.

3. Kary

3.1 Za niespełnianie postanowień regulaminu przewidziane są następujące kary:
3.1.1 Przydzielenie użytkownikowi rangi specjalnej - Sianopis
3.1.2 Udzielenie ostrzeżenia
3.1.3 Ban (blokada dostępu do forum) na określony okres czasu
3.1.4 Ban bezterminowy
3.1.5 Ban na numer IP
3.2 Użytkownik nie spełniający wymaga stawianych przez punkt 2.3 może zostać zbanowany lub usunięty bez wcześniejszego zawiadomienia
3.3 Użytkownik nie spełniający wymagań stawianych przez punkt 2.4 może otrzymać status specjalny lub zostać zbanowany na określony okres czasu bez wcześniejszego zawiadomienia
3.4 Administracja zastrzega sobie prawo do niepowiadamiania o banie zainteresowanego użytkownika i/lub społeczności forum
3.5 Użytkownik zbanowany traci prawa ustanowione w pkt. 2. Regulaminu i otrzymuje rangę "Zbanowany"
3.6 Użytkownik, o którym Administracja posiada wiedzę, iż interesują się nim organy ścigania, zostaje pozbawiony przywilejów. W przypadku Moderatorów jest to utrata statusu moderatora i jego uprawnień, pozostali Użytkownicy jeśli mają wstęp do komnat specjalnych (działy MW, Komnta dla zaufanych) tracą możliwości wejścia.

4. Wyróżnienia

4.1 Za wiedzę oraz pracę na rzecz Vortalu młodego Chemika lub Pirotechniczno-Chemicznego Forum Dyskusyjnego przewidziane są następujące wyróżnienia:
4.1.1 Gwiazdki widoczne przy nazwie użytkownika
4.1.2 Nadanie rangi specjalnej
4.1.3 Przyznanie moderatorstwa na Vortalu lub Forum
4.2 Wyróżnienia są przyznawane przez Administrację.

5. Moderatorzy

5.1 Moderatorzy są ustanawiani przez Administrację forum.
5.2 Do obowiązków moderatorów należy:
5.2.1 Utrzymywanie porządku w przydzielonych im komnatach
5.2.2 Dbanie o dobrą atmosferę na forum
5.2.3 Usuwanie lub cenzurowanie postów niezgodnych z punktem 2.3
5.3 Moderatorzy nieaktywni lub nie spełniający zapisów regulaminu mogą zostać pozbawieni swojej funkcji bez uprzedniego zawiadomienia.
5.4 Moderatorzy mają prawo zrezygnować ze swojej funkcji po uprzednim powiadomieniu Administracji.
5.5 Moderatorzy nie mają obowiązku tłumaczenia swoich działań przed użytkownikami, jednak mają obowiązek to zrobić na żądanie administracji - w przeciwnym razie mogą zostać pozbawieni statusu moderatora.

6. Komnaty zamknięte

6.1 Na forum działają komnaty zamknięte - Materiały Wybuchowe, Związki Inicjujące, Azotan Amonu, "Chemia dla zaufanych". Nie dotyczy ich punkt 2.1 regulaminu.
6.2 Dostęp do komnat zamkniętych mają osoby wybrane przez Administrację spośród zarejestrowanych użytkowników.
6.3 Administracja zastrzega sobie prawo do pozbawienia dostępu do jednej lub wielu komnat zamkniętych bez podania przyczyny.
6.4 W komnacie zamkniętej "Chemia dla zaufanych" nie obowiązują punkty 2.3.3 oraz 2.3.4.
6.5 W przypadku powtarzającego się mimo upomnień naruszania punktów 2.3.4 oraz 2.3.5 regulaminu użytkownik otrzymuje dożywotni zakaz wstępu do komnat zamkniętych, z wyjątkiem "Chemii dla zaufanych".
6.6 Tematy dozwolone tylko w komnatach zamkniętych założone w komnatach publicznych są przenoszone do odpowiednich komnat bez powiadamiania autora.
6.7 W związku z tym iż komnaty "Materiały wybuchowe" są komnatami zamkniętymi publikowanie filmów dotyczących amatorskich prób z materiałami wybuchowymi (własnymi lub cudzymi) w komnacie "Filmy" jest także niedozwolone, a użytkownik nie stosujący się do tego zakazu otrzyma karę zgodnie z punktem 3.1.2 regulaminu. Dozwolone jest umieszczanie filmów wykonanych przez profesjonalistów, wojsko etc.

7. Zmiana regulaminu

7.1 Regulamin obowiązuje od 24 czerwca 2004 roku z późniejszymi zmianami.
7.2 Znaczące zmiany w regulaminie będą ogłaszane na forum, lecz Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez powiadamiania użytkowników.


Ostatnia zmiana regulaminu: 10.03.2009
Obrazek
Avatar użytkownika
=MaLuTkI=
@ADMINISTRATOR
 
Posty: 1245
Dołączył(a): 3 paź 2003, o 18:57

Powrót do REGULAMIN



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości