Autor |
Wiadomość |
gulasz
Dołączył(a): 28 cze 2007, o 07:55 Posty: 19 Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
|
silnik turboodrzutowy
postanowiłem przedstawić tutaj pomysł wykonania silnika turboodrzutowego z starej sprężarki samochodowej, w praktyce ma to wyglądać mniej więcej tak:
|
27 mar 2008, o 17:35 |
|
|
pessos
@GROŹNY WOŹNY
Dołączył(a): 11 lip 2004, o 14:23 Posty: 389 Lokalizacja: CLK KGP
|
no i
_________________ "dostałeś ostrzeżenie. trzy ostrzeżenia to ban. czytaj regulamin i używaj przeglądarki. witaj na forum"
|
27 mar 2008, o 18:57 |
|
|
Draconifos
Dołączył(a): 13 sie 2007, o 13:42 Posty: 66 Lokalizacja: Wrocław
|
Ładne zdjęcie ale gdzie ten plan ?
|
27 mar 2008, o 20:25 |
|
|
gulasz
Dołączył(a): 28 cze 2007, o 07:55 Posty: 19 Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
|
O to i projekt ukazujący prostotę wykonania i działania silnika turboodrzutowego wykonanego z Turbosprężarki:
|
28 mar 2008, o 13:12 |
|
|
gulasz
Dołączył(a): 28 cze 2007, o 07:55 Posty: 19 Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
|
Ps. w podobny sposób można połączyć kilka Turbosprężarek uzyskując jeszcze większą moc
|
28 mar 2008, o 13:16 |
|
|
szalony
***
Dołączył(a): 27 cze 2005, o 20:29 Posty: 1087
|
Nie zrób sobie kuku przy tym silniku, bo widząc twój poziom wiedzy... sorry...
|
28 mar 2008, o 21:09 |
|
|
Draconifos
Dołączył(a): 13 sie 2007, o 13:42 Posty: 66 Lokalizacja: Wrocław
|
To żeś się napracował przy tym, doprawdy, jakieś sugestie etc ? Może jakieś zaangażowanie z Twojej strony, a nie tylko ściągnięte z internetu
|
29 mar 2008, o 00:29 |
|
|
pessos
@GROŹNY WOŹNY
Dołączył(a): 11 lip 2004, o 14:23 Posty: 389 Lokalizacja: CLK KGP
|
dobra zwykle tego nie robie ale powtórzę sie
no i
_________________ "dostałeś ostrzeżenie. trzy ostrzeżenia to ban. czytaj regulamin i używaj przeglądarki. witaj na forum"
|
30 mar 2008, o 17:51 |
|
|
$13rg1ej
@MODERATOR
Dołączył(a): 21 maja 2006, o 12:53 Posty: 497 Lokalizacja: Pułtusk/Warszawa
|
pessos - mam wrażenie że gulasz nie wie o co pytasz
a więc podpowiem bo akurat wpadła mi ciekawa książka w ręce - "rakiety meteorologiczne i ich eksploatacja" - nawet tam - przy rakietach o ciężarze startowym ponad 30 kG i uzykiwanym pułapie rzędu kilkudziesięciu km wykorzystuje się "silniki na stały materiał pędny". Silniki na paliwo ciekłe i hybrydowe[na ciekłe i stałe] nie są wykorzystywane - pierwsze na paliwo ciekłe ze względu na skomplikową budowę silnika są wykorzystywane głównie przez duże jednostki - np. rakiety kosmiczne... a drugie nie są aż tak bardzo rozpowszechnione
_________________
Noł fjuczer!
|
30 mar 2008, o 18:52 |
|
|
pessos
@GROŹNY WOŹNY
Dołączył(a): 11 lip 2004, o 14:23 Posty: 389 Lokalizacja: CLK KGP
|
Witam,
NO I ?
Poza pokazaniem kilku obrazków z sieci, co potrafi każdy kto wie jak obsłużyć wyszukiwarkę, nie widzę w ogóle:
- podstaw teoretycznych
- jakiegokolwiek planu wykonania
- opisu próby wykonania
- praktycznego zastosowania w modelu rakiety
Zamykam, a jak nikt się nie zgłosi z sensownym i konkretnym "czymś" w tym temacie, to za kilka dni do kosza.
Pozdrawiam
Szymon
_________________ "dostałeś ostrzeżenie. trzy ostrzeżenia to ban. czytaj regulamin i używaj przeglądarki. witaj na forum"
|
2 kwi 2008, o 11:35 |
|
|